اخبار رسانه

سلطانی‌فر: از تخصصی شدن رسانه‌ها حمایت می‌کنیم

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه رسانه‌های تخصصی همواره مخاطبان خود را دارند، بر حمایت از تخصصی شدن رسانه‌ها و حمایت ویژه از رسانه‌های تخصصی تاکید کرد.

محمد سلطانی فر، در دیدار با اعضای هیات مدیره انجمن خبرنگاران صنعت و بازار خودرو، با ابراز خرسندی از فعالیت این انجمن و تاکید بر حمایت از فعالیت انجمن های صنفی، تصریح کرد: هدف و اولویت ما واسپاری امور مختلف به صنوف و حضور فعال روزنامه نگاران در تصمیم‌گیری ها و برنامه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌های تخصصی همواره مخاطب خود را داشته و خواهند داشت، از تخصصی شدن رسانه‌ها استقبال کرد و افزود: معاونت مطبوعاتی نگاه ویژه ای به رسانه‌های تخصصی دارد چرا که این دسته از رسانه‌ها آینده بهتری در فضای رسانه‌ای خواهند داشت.

سلطانی فر تصریح کرد: سال آینده تلاش خواهیم کرد از ظرفیت استارتاپ های رسانه‌ای به طور ویژه و با هدف تقویت بنیه اقتصادی رسانه‌ها،استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه رسانه‌های تخصصی باید در گستره فعالیت خود، تمام جزئیات را در نظر بگیرند، بر توجه به زیرساخت‌های حوزه‌های تخصصی با هدف فرهنگسازی تاکید و تصریح کرد: نگاه انتقادی و ارائه راهکارهای مفید در بخشهایی مانند خودروسازی، فرهنگ استفاده از خودرو، فرهنگ ترافیک، مشکلات حمل و نقل، رفع مشکلات قانونی و بسیاری موارد دیگر در حوزه فرهنگسازی باید در دستور کار رسانه‌های تخصصی خودرو باشد.

سلطانی فر در همین زمینه از حمایت معاونت مطبوعاتی از برگزاری دوره‌های آموزشی، نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های رسانه‌ای تخصصی خبر داد و افزود: از فعالیت‌هایی که در استانهای مختلف کشور انجام شود، حمایت ویژه می کنیم.

در ابتدای این دیدار، اعضای هیات مدیره انجمن خبرنگاران صنعت و بازار خودرو ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این انجمن، به مواردی همچون «آمادگی برای همکاری‌های صنفی، تلاش برای رفع برخی موانع کاری برای رسانه‌های تخصصی، برپایی رویدادهای صنفی – تخصصی، توجه ویژه به رسانه‌های تخصصی در طرح های رتبه بندی، حمایت از روزنامه نگاران بخشهای تخصصی» اشاره کردند.

 

خودرو نویسان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *