اخبار رسانه

نشست تخصصی رسانه‌ ها و حمایت از کالای ایرانی

    • هم‌اندیشی تخصصی « رسانه‌ها و حمایت از کالای ایرانی » روز دوشنبه 3 اردیبهشت ماه از ساعت16 در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌شود

هم‌اندیشی تخصصی « رسانه‌ها و حمایت از کالای ایرانی » روز دوشنبه 3 اردیبهشت ماه از ساعت16 در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، در این نشست که با حضور متخصصان و پژوهشگران حوزه ارتباطات برگزار می‌شود؛  در این نشست وظایف رسانه‌های مکتوب ،شنیداری ،دیداری و شبکه‌های اجتماعی در تحقق شعار حمایت از تولید داخلی، چالش‌ها و راهکارهای رسانه‌ها در حمایت از تولید ملی و نقش رسانه‌هادر تقویت فرهنگ مردم برای مصرف کالای ایرانی،  نقش تبلیغات در حمایت از تولید ملی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

محورهای بحث :

– بررسی نقش رسانه‌ها از حمایت از کالای ایرانی

– بررسی نقش تبلیغات رسانه‌ای در جهت‌دهی به رفتار مصرف‌کنندگان

– رسانه‌ها و کالاهای فرهنگی

– نحوه حمایت از استارت آپ‌های رسانه‌های داخلی

– بررسی نحوه تولید محتوای پیام‌های رسانه‌ای برای حمایت از کالای ایرانی

-کارکرد رسانه‌ها در معرفی و تبلیغ کالای‌های خارجی و داخلی

سخنرانان:

– جناب آقای دکتر محمد حیدری ، مدیر کل اداره تبلیغات وزارت ارشاد

– جناب آقای دکتر محمود  محمدیان، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی

– جناب آقای دکتر حسین خطبیی، مدرس دانشگاه و روانپزشک

– جناب آقای دکتر بهروز بهزادی، رئیس شورای سیاستگذاری روزنامه اعتماد

– آقای دکتر محمود دهقان، رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغاتی کل ایران

– دکترصفا صیرفی، رئیس هیأت مدیره شرکت نما‌ آهنگ

زهره جوادیه، مجری و کارشناس دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها

از عموم علاقه‌مندان برای شرکت در این هم‌اندیشی دعوت به عمل می‌آید.

روابط عمومی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌ها

نشانی: خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه دوم، پلاک 11 روابط‌عمومی: 88730413

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *