نشست تخصصی رسانه ها و حمایت از کالای ایرانی
-
- هماندیشی تخصصی « رسانهها و حمایت از کالای ایرانی » روز دوشنبه 3 اردیبهشت ماه از ساعت16 در دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها برگزار میشود
هماندیشی تخصصی « رسانهها و حمایت از کالای ایرانی » روز دوشنبه 3 اردیبهشت ماه از ساعت16 در دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها برگزار میشود.
به گزارش روابطعمومی دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها، در این نشست که با حضور متخصصان و پژوهشگران حوزه ارتباطات برگزار میشود؛ در این نشست وظایف رسانههای مکتوب ،شنیداری ،دیداری و شبکههای اجتماعی در تحقق شعار حمایت از تولید داخلی، چالشها و راهکارهای رسانهها در حمایت از تولید ملی و نقش رسانههادر تقویت فرهنگ مردم برای مصرف کالای ایرانی، نقش تبلیغات در حمایت از تولید ملی مورد بحث و بررسی قرار میگیرد.
محورهای بحث :
– بررسی نقش رسانهها از حمایت از کالای ایرانی
– بررسی نقش تبلیغات رسانهای در جهتدهی به رفتار مصرفکنندگان
– رسانهها و کالاهای فرهنگی
– نحوه حمایت از استارت آپهای رسانههای داخلی
– بررسی نحوه تولید محتوای پیامهای رسانهای برای حمایت از کالای ایرانی
-کارکرد رسانهها در معرفی و تبلیغ کالایهای خارجی و داخلی
سخنرانان:
– جناب آقای دکتر محمد حیدری ، مدیر کل اداره تبلیغات وزارت ارشاد
– جناب آقای دکتر محمود محمدیان، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی
– جناب آقای دکتر حسین خطبیی، مدرس دانشگاه و روانپزشک
– جناب آقای دکتر بهروز بهزادی، رئیس شورای سیاستگذاری روزنامه اعتماد
– آقای دکتر محمود دهقان، رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی شرکتهای تبلیغاتی کل ایران
– دکترصفا صیرفی، رئیس هیأت مدیره شرکت نما آهنگ
–زهره جوادیه، مجری و کارشناس دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها
از عموم علاقهمندان برای شرکت در این هماندیشی دعوت به عمل میآید.
روابط عمومی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانهها
نشانی: خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه دوم، پلاک 11 روابطعمومی: 88730413
دریافت لینک کوتاه این نوشته:
کپی شد! |