۳۱ فروردینماه، آخرین مهلت درج کد اعلام وصول برای پایگاههای خبری
نیازی به مراجعه حضوری، پیگیری تلفنی و مکاتبه نیست
بر اساس این اطلاعیه «مدیران مسئول رسانهها لازم است همواره نسبت به انجام این تکلیف قانونی و پایش و رصد کم و کیف اعلام وصول رسانه تحت مدیریت خود دقت و توجه لازم را داشته باشند و نسبت به تایید نهایی اعلام وصول آخرین شمارگان چاپی در سامانه اقدام کنند. مدیران پایگاههای خبری هم در اسرع وقت نسبت به درج کد اعلام وصول اقدام کرده و برای این منظور به راهنمایی و اطلاع رسانی های قبلی که در بخش اخبار و صفحه نخست سامانه جامع رسانههای کشور درج شده مراجعه و یا همکاران بخش فنی و مهندسی رسانه خود را نسبت به مراجعه به این بخش و اقدامات فنی لازم در این مهم هدایت کرده و از درج این کد اطمینان حاصل کنند.»
در این اطلاعیه همچنین آمده آمده است: «بدیهی است که ارسال اخطار ماده ۱۶ قانون مطبوعات، برای توجه دادن مدیران محترم مسئول به لزوم اعلام وصول و فعالیت رسانه و پروانه انتشاری است که قبلا دریافت کردهاند و به معنی لغو مجوز نیست، لذا در صورت دریافت این تذکر کافیست نسبت به وضعیت اعلام وصول و یا احراز فعالیت رسانه خود از طرف سامانه بررسی لازم را انجام دهند و لذا نیازی به مراجعه حضوری و یا پیگیری تلفنی و یا حتی مکاتبه پیروی اخطار نیست و بدین منظور لازم است آن دسته از مدیران مسئولی که علیرغم فعالیت پایگاه خبریشان، به هر دلیل از جمله عدم فعالیت در آدرس الکترونیکی مصوب و یا اشکالات فنی، اخطار مذکور را دریافت کرده اند لازم است با مکاتبه و یا پیگیری موضوع از طریق شماره های درج شده در بخش تماس سامانه، نسبت به رفع این اشکال اقدام نمایند.»
لازم به توضیح است که مهلت زمانی لازم تا پایان فروردینماه سال ۱۴۰۲ برای درج کد اعلام وصول الکترونیکی و رفع مشکلات فنی احتمالی پیشبینی شده است و کارشناسان ذیربط آماده همکاری و مساعدت های لازم در این خصوص هستند
دریافت لینک کوتاه این نوشته:
کپی شد! |