اخبار رسانه

تشریح بخش‌های رسانه‌ای قانون انتخابات ریاست جمهوری برای مدیران رسانه‌ها

معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای فرهنگ و رسانه، تخلفات رسانه‌ای مندرج در قانون انتخابات ریاست جمهوری را برای مدیران رسانه‌ها تشریح کرد.
به‌گزارش روابط‌عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات، معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای فرهنگ و رسانه و بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه با حضور در معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص مواد قانونی ناظر بر تخلفات مطبوعاتی، حقوق و تکالیف رسانه‌ها در قانون انتخابات ریاست جمهوری را تبیین کردند.
در این جلسه همچنین سیاست های کلی انتخابات ابلاغی مقام معظم رهبری تشریح شد.
در ادامه‌، دستورالعمل رسانه‌ای هیأت نظارت بر مطبوعات درباره انتخابات ریاست جمهوری مطرح و لزوم توجه مدیران مسئول و فعالان رسانه‌ای به ملاحظات و مفاد قانونی مرتبط با انتخابات ریاست جمهوری در «قانون مطبوعات»، «قانون انتخابات ریاست جمهوری» و «فهرست مصادیق محتوای مجرمانه» مورد تاکید قرار گرفت.
در پایان این نشست که با حضور مدیران ۴۲ رسانه کشور، شامل خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و پایگاه‌های خبری برگزار شد، به سوالات و ابهامات حاضران پاسخ داده شد.
دستورالعمل رسانه‌ای هیأت نظارت بر مطبوعات در انتخابات ریاست جمهوری که از طریق سامانه جامع رسانه‌ها برای مدیران رسانه‌ها نیز ارسال شده و در پیوند زیر قابل مشاهده است:

 

دستورالعمل رسانه‌ای هیأت نظارت بر مطبوعات در انتخابات ریاست جمهوری 1403

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *