قوانين و مقررات تبليغاتي كشور
اطلاع رساني و شفاف سازي حيطه عملكرد سازمانها و مؤسسات، پيش نياز هر حركت بنيادي و اصولي است. بنابراين فعاليت در هر زمينهاي پس از آموختن شيوه و فنون عملي و اجرايي آن، نيازمند آگاهي داشتن و فهيم بودن نسبت به قوانين و مقررات جامعه و قلمرويي است كه قرار است طرحها و انديشهها در آن جامعه به منصه ظهور برسد. از آنجا كه تبليغات يكي از عرصههايي است كه فكر و انديشهاي در آن به مرحله اجرا در ميآيد، در نتيجه قبل از هر اقدامي، آشنايي با قوانين و مقررات تبليغاتي و احاطه بر آن ضروري است. اين امر حداقل از دو جنبه قابل اهميت فراوان است: اول اينكه موجب حفظ حرمتها و مرزهاي قانوني و اخلاقي جامعه ميشود و دوم اينكه مانع از ايجاد خسارت به انديشه ورزان، طراحان، مجريان و افراد جامعه ميگردد. بر اين اساس دفتر تبليغات و اطلاع رساني به منظور تنوير افكار عمومي و سهولت در دسترسي به ضوابط و مقررات مربوطه توسط دستاندركاران اين حرفه، سفارش دهندگان آگهي و انتشار دهندگان آن، تلاش كرده است قوانين و مقررات موجود در كشور را با عنوان كتابچة قوانين و مقررات تبليغاتي كشور گردآوري و تقديم كند.
جهت خواندن فایل pdf قوانين و مقررات تبليغاتي كشور روی لینک زیر کلیک کنید:
دریافت لینک کوتاه این نوشته:
کپی شد! |