اخبار رسانه

شرح تعهدات بیمه‌ تکمیلی درمان اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه کشور در صندوق اعتباری هنر

نام نویسی بیمه تکمیلی درمان ویژه نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان کشور از روز گذشته آغاز و تا ۸ مرداد ادامه دارد که در شرح تعهدات بیمه‌گر در قبال صندوق اعتباری هنر قابل توجه است.

در راستای ارتقای سطح سلامت و رفاه خانواده بزرگ فرهنگ، هنر و رسانه کشور و تأکیدات مقام عالی وزارت مبنی بر تکمیل زنجیره خدمات بیمه‌ای ویژه هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران، صندوق اعتباری هنر همچون سالیان گذشته خدمات بیمه تکمیلی اعضاء خود را از تاریخ 1/4/96 لغایت 31/3/97 ارائه می‌دهد.

با توجه به انعقاد قرارداد بیمه درمان تکمیلی صندوق اعتباری هنر با شرکت سهامی بیمه رازی، هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران عضو این صندوق می‌توانند تا 8 مرداد با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر به نشانی www. honarcredit. ir نسبت به ثبت نام و بهره‌مندی از خدمات بیمه درمان تکمیلی اقدام کنند.

بر این اساس در تنظیم قرارداد با شرکت بیمه تلاش شده با توجه به نیاز سنجی صورت گرفته از جامعه هدف، تعهدات درمانی در مقایسه با سالیان گذشته به نسبت قابل توجهی ارتقاء یابد.

به همین منظور در قرارداد امضا شده با بیمه رازی 3 طرح رفاه، آرامش و امید در نظر گرفته شده که بیمه‌گر تعهداتی را در این بخش بر عهده گرفته که در ذیل قابل مشاهده است.

شرح تعهدات طرح رفاه بیمه تکمیلی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه

شرح تعهدات طرح امید بیمه تکمیلی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه

شرح تعهدات طرح آرامش بیمه تکمیلی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *