اخبار رسانه

نهمین مجمع عمومی انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان به نوبت دوم کشیده شد

سخنگوی انجمن روزنامه نگاران مسلمان از برگزار نشدن مجمع عمومی این انجمن به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا و برگزاری آن در دور دوم خبر داد.

علی اکبر روح نواز سخنگوی انجمن روزنامه نگاران مسلمان در این باره به خبرنگار مهر، گفت: نهمین مجمع عمومی انجمن روزنامه نگاران مسلمان که قرار بود امروز دوشنبه دوم مردادماه با دستور کار انتخاب اعضای هیات مدیره و بازرسین، در دفتر این انجمن برگزار شود، به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا، برگزار نشد.

وی افزود: نوبت دوم مجمع عمومی ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه اول شهریور در محل انجمن برگزار خواهد شد. مطابق قانون تشکیل انجمن‌های صنفی، دور دوم مجمع عمومی انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان در این تاریخ و با حضور هر تعداد از اعضای مجمع برگزار و هیئت مدیره و بازرسین جدید انتخاب خواهند شد.

به گفته سخنگوی انجمن روزنامه نگاران مسلمان، متقاضیان شرکت در انتخابات هیات مدیره و بازرسین انجمن روزنامه نگاران مسلمان باید مطابق اساسنامه، عضو پیوسته بوده و حداقل دو سال سابقه فعالیت در این انجمن داشته باشند. همچنین ارائه معرفی نامه از رسانه محل کار، یک قطعه عکس، اصل کارت ملی و تقاضای کتبی به هنگام ثبت نام کاندیداها ضروری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *