اخبار رسانه

پایگاه اینترنتی «بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران» آغاز به کار کرد

به گزارش روابط‌عمومی معاونت امور رسانه ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بیست و چهارمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی، پس از یک وقفه 6 ساله با نام و رویکرد جدید «نمایشگاه رسانه‌های ایران» از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
در همین راستا، پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد اجرائی «نمایشگاه رسانه‌های ایران» به آدرس www.pressexpo.ir در دسترس قرار گرفته است.
این پایگاه اطلاع‌رسانی، هم اکنون اخبار و مربوط به رویدادهای بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران را پوشش می‌دهد و ستاد اجرائی این نمایشگاه در نظر دارد تا تمامی مراحل مربوط به پیش ثبت نام، ثبت نام قطعی، جانمایی غرفه‌ها و فراخوان‌های مربوطه را از طریق این پایگاه به انجام رساند.
لازم به ذکر است مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قرار است نمایشگاه رسانه‌های ایران با رویکرد جامع و جدیدی شامل رسانه های چاپی، رسانه‌های برخط، رسانه‌های اجتماعی، دانش‌بنیان و نوآورانه، صنایع خلاق رسانه‌ای، انسان رسانه‌ها و سامانه‌های خبری، در اواخر بهمن‌ماه سال جاری و با حضور حداکثری رسانه‌ها برگزار شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *