اخبار رسانه
ضوابط واگذاری غرفه در نمایشگاه رسانههای ایران
ستاد اجرائی بیست و چهارمین نمایشگاه رسانههای ایران به منظور بهبود کیفیت فضای نمایشگاهی در چهارچوب نظامنامۀ نمایشگاه، تغییراتی در سازههای غرفهای این نمایشگاه نسبت به ادوار گذشته اعمال نموده که شامل فراهم آوردن امکاناتی برای غرفههای پیشساز و آمادۀ نصب در کمترین زمان ممکن است.
به گزارش روابط عمومی معاونت امور رسانهای و تبلیغات، این غرفهها از امکاناتی نظیر؛ پارتیشن نمایشگاهی، میز و صندلی، روشنایی و کتیبه برخوردارند و هزینۀ نهایی آن برای غرفهها (300 هزار تومان هزینۀ اجاره و 200 هزار تومان هزینۀ غرفهسازی در هر متر مربع مطابق نمونه شماره 1) به شرح زیر است:
- غرفۀ 12 متری؛ 6 میلیون تومان
- غرفۀ 24 متری؛ 12 میلیون تومان
- غرفۀ 48 متری؛ 24 میلیون تومان
- غرفۀ 60 متری؛ 30 میلیون تومان
- غرفۀ 96 متری؛ 48 میلیون تومان
چنانچه شرکت کنندگان مایل به ارتقای بصری غرفههای خود باشند، به جای مبلغ 200 هزار تومان با پرداخت 700 هزار تومان در هر متر مربع، میتوانند غرفهای مطابق تصویر در اختیار داشته باشند که این مورد کاملا اختیاری است.
- متقاضیان غرفههای 60 و 96 متری میتوانند از غرفههای خودساز اختصاصی نیز استفاده کنند که در این صورت فقط مبلغ 300 هزار تومان به ازای هر متر مربع پرداخت خواهند کرد.
- غرفههای پیشساخته، پس از پرداخت هزینۀ آن و انجام جانمایی الکترونیک در هفتۀ آینده، توسط ستاد اجرایی نمایشگاه (مطابق نمونه) ساخته و تحویل خواهد شد.
- غرفۀ خودساز؛ توسط مشارکت کننده با رعایت قوانین و مقررات ساخت و ساز ستاد برگزاری نمایشگاه و مصلی امام خمینی(ره) طراحی و ساخته می شود و نیازمند ملاحظه دقیق زمان ساخت خواهد بود.
- مدت زمان ساخت غرفههای خودساز از ساعت ۱۶ روز جمعه مورخ 27 بهمن تا ساعت 24 روز شنبه مورخ 28 بهمن 1402 در نظر گرفته شده است.
دریافت لینک کوتاه این نوشته:
کپی شد! |