اخبار رسانه

نشست صمیمی معاون مطبوعاتی با اصحاب رسانه

نشست صمیمی معاون مطبوعاتی با اصحاب رسانه
نشست صمیمی معاون مطبوعاتی با اصحاب رسانه شب گذشته به میزبانی انجمن صنفی مدیران رسانه در سالن آرشیو کتابخانه ملی ایران برگزار شد .
در بخش نخست این مراسم رییس انجمن صنفی مدیران رسانه ها طی سخنانی ضمن تقدیر از مدیران رسانه که در مراسم حضور یافتند به اتحاد بین اصناف مطبوعاتی و رسانه ای اشاره کرد و آن را مایه خرسندی و نشانه رشد مدیریت در رسانه ها دانست.
محمد رضا محمد یوسفی در ادامه ضمن گرامیداشت روز خبرنگار به کمپین خرید یک نشریه و استقبال مخاطبان و رسانه ها از آن اشاره کرد و افزود: این نشانه قدرت رسانه ها در حوزه اطلاع رسانی که تا کنون کمتر در خدمت خود اصحاب رسانه بوده است و زمان آن رسیده تا با همدلی و همراهی و گریز از بخشی نگری به برنامه های ملی و گسترده و نقشی که رسانه ها در جامعه دارند پرداخته شود.
در ادامه مراسم، عذرا فراهانی عضو هیئت مدیره انجمن صنفی و مدیرمسئول ماهنامه دنیای قلم در خصوص مسائل و مشکلات اصحاب رسانه سخن گفت و سپس مهندس محسن مهرعلیزاده رئیس فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و مدیر مسوول هفته نامه رفاه ملت و دکتر گلشنی مدیر خانه فرهنگ و ایثار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حوزه نقش و جایگاه رسانه به ایراد سخنرانی پرداختند.
دکتر وکیلی مدیر مسئول روزنامه ابتکار و نماینده ناظر مجلس شورای اسلامی در هیئت نظارت برمطبوعات سخنران دیگر این بخش از مراسم بود که در خصوص لزوم اصلاح در قانون مطبوعات سخن گفت.
در ادامه و در بخش دوم این مراسم دکتر حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به درد دلهای اصحاب رسانه گوش داد و سوالات آنان را پاسخ گفت.
طرح اشتراک نیم بها و دریافت حمایت های دولتی از جمله مهمترین سوالات حاضرین در مراسم بر داشتند.
معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد تاکید کرد که طرح اشتراک نیم بها از آنجایی که فرهنگ مطالعه را در بین مردم افزایش داده و کمک بزرگی به بالا بردن تیراژ نشریات بوده تداوم خواهد داشت.
مدیران رسانه ها از معاون مطبوعاتی جهت پیگیری مطالبات شان قدردانی کردند.
كواكبيان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و مدیرمسئول روزنامه مردمسالاری و محمد فاضلی مدیر مسئول روزنامه ایران از جمله دیگر حاضرین در این نشست بودند.
همچنین محرابی مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی و معاونین این اداره کل و نیز ظهوریان دبیر هیات نظارت بر مطبوعات از مدیرانی بودند که انتظامی را در این نشست همراهی کردند.
در بخشی از این مراسم گروه موسیقی سنتی دانوش که حامی بیماران دیسترفی است با اجرای قطعاتی فضای هنری به مراسم بخشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *