اخبار رسانه

بیانیه کمیته فرهنگی ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حمایت از دکتر سیدعباس صالحی

با بررسی های انجام شده  و تایید برنامه های دکتر سیدعباس صالحی که در کمیته تخصصی فرهنگی تشکلهای شاهد و ایثارگر (باهدف اتحاد بین گروههای مردم نهاد جامعه ایثارگری ) به نمایندگی از فرزندان شهید و ایثارگر  انجام گرفت این تشکل در بیانه ای حمایت خود را از برنامه های ایشان به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام می دارد در این بیانیه آمده است:

 

مساله ی فرهنگ در یک جامعه یک  مساله ی حیاتی است فرهنگ به معنای یک چیز زیاد و تجملاتی  برای جامعه نیست:فرهنگ، اساس است. مقام معظم رهبری

 

برنامه ای که توسط آقای دکتر سیدعباس صالحی برادر رزمنده به عنوان برنامه کاری ارائه شد بارقه های امید را در دل و قلب های ایثارگران برانگیخت و آنطور که از مفاد آن بر می آید با اشراف و تسلط کامل بر ارکان این وزارتخانه به خوبی خواهد توانست موانع ، چالشها و مشکلات پیش روی وزارت خانه متبوع را بر طرف نماید . اگرچه به طور طبیعی نیازمند برخی تغییرات و اصلاحات است اما بصورت کلی از جامعیت لازم برخوردار است.

 

حمایت های بی شائبه ایشان چه به صورت معنوی و چه در قالب حمایت های مادی از خانواده ی شهدا و ایثارگران طی سال های متمادی  ما را بر آن داشت تا حمایت خود را از دکتر سیدعباس صالحی برادر شهید جهت احراز پست وزارت اعلام نماییم. در شرایط کنونی و در پاسخ به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک و حمایت همه جانبه نسبت به دولت دوازدهم از وکلای ملت انتظار می رود با حمایت و رای قاطع خود از دکتر سید عباس صالحی وزیر پیشنهادی وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی که نمادی از همدلی و تعامل را نیز در دولت یازدهم در کارنامه پربار و درخشان مجلس شورای اسلامی به ثبت برساند.

 

رضا دهقان ، ابراهیم باصری ، مریم امیدی ، حمیدرضا سلیمانی ، زینب حاج هاشمی ،اکبر حیدری ، نشریه سراسری همبستگی ملت  و جمعی از فرهیختگان شاهد و ایثارگر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *