اخبار رسانه

پنجمین همایش بین المللی مدیریت رسانه برگزار می شود

مدیر روابط عمومی پنجمین همایش بین المللی مدیریت رسانه به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان گفت: این همایش به منظور تعامل دانشگاه ها و سازمان های رسانه ای با شعار« انسان رسانه ای و جهان رسانه ای» برگزار می شود. این همایش با حضور استادان، صاحب نظران و اهالی رسانه های مکتوب و تصویری و مدیران با سابقه مطبوعات در 19 آبان برگزار می شود. همچنین بنا بر پیشنهاد اعضای هیئت علمی همایش، امسال جایزه دکتر ساروخانی در دو رشته جامعه‌شناسی ارتباطات در دوره دکتری همزمان با همایش برپا می‌شود.

 

مدیر روابط عمومی پنجمین همایش بین المللی مدیریت رسانه اظهار داشت: تمامی مقالات پذیرفته شده در کتاب خلاصه مقالات و سی دی مجموعه مقالات پنجمین همایش بین المللی مدیریت رسانه به چاپ می رسد. همچنین تمامی مقالات به صورت آنلاین در سایت سیویلیکا نمایه شده و به چاپ می رسند. به تمامی شرکت کنندگان در این همایش گواهینامه اعطا می شود.

 

وی همچنین عنوان کرد: آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات پنجم آبان و آخرین مهلت ارسال اصل مقالات 12 آبان و همچنین آخرین مهلت ثبت نام در همایش 16 آبان است.

 

مدیر روابط عمومی پنجمین همایش بین المللی مدیریت رسانه یادآور شد: چهارمین همایش بین المللی مدیریت رسانه هشتم آبان سال گذشته با حضور ۴ مهمان‌ از کشورهای نیوزلند، افغانستان، آلبانی و آذربایجان در قالب سه نشست در سالن آمفی تئاتر دانشگاه صدا و سیما برگزار شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *