اخبار رسانهاختصاصی میرنا

تشکر انجمن مدیران رسانه از مجلس و مسئولین

همکاران ارجمند و مدیران محترم رسانه

بدینوسیله انجمن صنفی مدیران رسانه، ناب ترین مراتب سپاس و تقدیر خود را از همه عزیزانی که در راستای حمایت از رسانه ها گام برداشته و معافیت مالیات بر ارزش افزوده آگهی ها و تبلیغات را در سال ۱۴۰۱ برای مطبوعات و رسانه ها به ارمغان آوردند، اعلام می دارد.

بدون شک در سایه همدلی و همراهی می توانیم مسائل را حل نموده و مصائب را پشت سر گذاشته و در راستای شکوفایی گام برداریم.

در همین راستا بر خود لازم می دانیم از مساعدت و تلاش های وزرای محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی (دکتر محمدمهدی اسماعیلی)، و اقتصاد و دارایی ( دکتر سیداحسان خاندوزی)، معاون محترم رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه( مسعود میر کاظمی)، روسای محترم کمیسیون های تلفیق( حمیدرضا حاجی بابایی) و اقتصاد ( محمدرضا پور ابراهیمی)، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی خصوصا اعضای محترم کمیسیون تلفیق(احسان قاضی زاده و …)، معاون محترم مطبوعاتی( فرشاد مهدی پور)، مدیرکل محترم مطبوعات و خبرگزاری های داخلی(ایمان شمسایی) تقدیر کنیم.

همینطور از تلاش های یکایک رسانه هایی که با مسئولیت پذیری و پوشش خبری و فعالیت رسانه ای انتشار بیانیه انجمن در شکل گیری این مصوبه کمک شایانی کردند هم بی نهایت سپاسگزاریم.

در پایان تشکر ویژه داریم از جناب پدرام پاک آیین نماینده محترم مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات که مسئولانه تلاش نمودند و با جلسه حضوری و پیگیری تلفنی با دکتر حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱، جناب میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه، جناب دکتر خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در کنار همه رسانه ای ها در تصویب این مصوبه نقش موثری ایفا کردند سپاسگزاریم.

امید است این اتحاد و همدلی که فصل تازه ای در پیگیری امور صنفی رسانه ها را رقم زد تداوم داشته باشد تا در سایه حمایت های مدیران محترم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بتوانیم گام های موثری در شکوفایی فرهنگ و رسانه را رقم زنیم.

خدمتگزار شما
محمدرضا محمدیوسفی
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی مدیران رسانه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *