اخبار رسانه

شمسایی: ۱۴ مجله در سی‌وچهارمین نمایشگاه کتاب فعالیت دارند

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی با اعلام اینکه در نتیجه همکاری معاونت مطبوعاتی و ستاد نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای دومین سال فضایی به نشریات اختصاص داده شده است، گفت: در غرفه‌ای ۲۰۰ متری حدود ۱۴ مجله فعالیت می‌کنند.

ایمان شمسایی درباره فعالیت غرفه نشریه‌ها در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به خبرنگار ایرنا گفت: امسال با همکاری معاونت مطبوعاتی و ستاد نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای دومین سال است، غرفه‌ای در شبستان به نشریات اختصاص داده شده است. در این غرفه ۲۰۰ متری حدود ۱۴ مجله در فضایی ۶ متری فعالیت می‌کنند.

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی، با بیان اینکه در دوره قبل فضایی ۵۰ متری به این مجموعه اختصاص داده شده بود، افزود: در نتیجه همکاری مشترک میان حوزه مطبوعات و کتاب، مجله‌هایی که علاقه‌مند هستند آثارشان در نمایشگاه کتاب عرضه بشود، اعلام آمادگی کردند.

او با اشاره به اینکه شکل ساختاری مجله‌ها شباهت زیادی با کتاب دارد، افزود: به خصوص مجله‌ها با دوره انتشار بالاتر مانند ماهنامه‌ها و فصلنامه‌ها شباهت بیشتری با کتاب دارند. اهالی کتاب می‌تواننداز این محصولات استفاده کنند.

شمسایی بیان کرد: نشریات الهدی، بهایی‌شناسی، آگاهی نو، فکرآورد، عصر اندیشه، نسیم بیداری، خیمه، طبل، شطرنج، دنیای سلامت، دنیای تغذیه، کودک و سلامت، بخارا و آشپزباشی در این غرفه فعال هستند./ ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *