اخبار رسانهاختصاصی میرنا

پیام تشکر رئیس هیات مدیره انجمن صنفی مدیران رسانه درباره انتخابات هیات نظارت

محمدرضا محمدیوسفی رئیس هیات مدیره انجمن صنفی مدیران رسانه در پیامی از مشارکت بالای مدیران رسانه در مرحله نخست انتخابات مدیران مسئول رسانه ها در هیات نظارت بر مطبوعات تشکر کرد. متن پیام ایشان به شرح زیر است.

دوستان، همکاران، اعضای محترم انجمن
من لم یشکر الخالق یشکر المخلوق

به پاس قدردانی و بزرگواری شما عزیزان، قد خم کرده و سر تعظیم فرود می آوریم، چراکه در این لحظات نفس گیر سربلندمان کردید.
حقیقتا «سپاس» کوچک ترین واژه ای ست که می توان برای این همه محبت و لطف، ابراز کرد.
امروز، بیستم آبان ماه 1399 بار دیگر اتفاقی هیجان انگیز و خجسته رخ داد و برای تعیین تک کاندیدای نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات، انتخابات با مشارکت باشکوه همکاران رسانه ای به زیبایی هرچه تمام تر انجام شد.
بوسه بر دستان همه عزیزانی باید زد که به ندای انجمن خودشان لبیک گفتند و ما را با الطاف کریمانه شان شرمنده و شگفت زده کردند.
دلاور زنان و مردانی که در این روزهای سخت، پرچمدار رسانه ای ایران مان هستند و برای انتخاب نماینده شان پیام ها و کلام خدمتگزاران خود در انجمن را پذیرفتند، از کاندیداتوری انصراف دادند و در نهایت جناب آقای «پدرام پاک آیین» را لایق اعتمادشان دانستند، بسیار
شایسته تقدیرند.
ناب ترین مراتب سپاس و تقدیر خود را پیشکش شما عزیزان می کنیم.
چنانچه یکصد و چند کاندیدای محترم دیگر و همه عزیزانی که با تمام وجود به آنها رأی داده اند، امروز حماسه سازی ارزنده بودند.
حماسه ای از جنس فرهنگ و اتحاد و همدلی; امید آنکه شما عزیزان در نیمه دوم این رقابت تجلی گر دموکراسی و صدالبته رفاقت و اتحاد بوده، و همه شما مهربانان با «انجمن مدیران رسانه» که متعلق به همه مدیران رسانه های کشور است، همراه و یار بمانید تا این نهال شش ساله به درختی تنومند از عشق و اتحاد و همدلی به ثمر بنشیند.

برای اعتلای فرهنگ کشور عزیزمان دست در دست هم می دهیم به مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *