اخبار رسانهاختصاصی میرنا

آگهی دعوت مجمع عمومی عادی نوبت اول انجمن صنفی کارفرمایی مدیران رسانه

در صفحه 4 روزنامه تفاهم امروز دوشنبه 28 تیر ماه 1400 آگهی دعوت مجمع عمومی عادی نوبت اول انجمن صنفی کارفرمایی مدیران رسانه به چاپ رسیده که متن آگهی جهت اطلاع اعضا در زیر از نظرتان می گذرد.

 

آگهی دعوت مجمع عمومی عادی نوبت اول

انجمن صنفی کارفرمایی مدیران رسانه

 

مجمع عمومی نوبت اول انجمن صنفی کارفرمایی مدیران رسانه در روز دوشنبه 25 مرداد ماه 1400 ساعت 10 لغایت ۱۲ به صورت آنلاین برگزار می شود.

از کلیه اعضا  دعوت به عمل می آید در مجمع عمومی عادی نوبت اول انجمن مدیران رسانه که به صورت مجازی برگزار می گردد حضور بهم رسانید.

دستور جلسه:

1- استماع گزارش عملکرد هیئت مدیره

2- ارائه گزارش مالی

3 – انتخاب اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره

4-استماع گزارش بازرسان

5-انتخاب اعضای اصلی و علی البدل بازرسان

6-سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی باشد.

 

هیئت مدیره انجمن صنفی مدیران رسانه

*********************************

متن آگهی روزنامه تفاهم مورخ 28 تیر ماه 1400

page 04

در ضمن لیست اعضای رسمی که می توانند به صورت آنلاین در مجمع عمومی 25 مرداد ماه شرکت کنند طبق فهرست زیر می باشد:

1400-04-22 اعضای رسمی انجمن

 

نشانی سامانه آنلاین وزارت کار که اعضا می توانند در مجمع عمومی شرکت کنند دو روز قبل از مجمع عمومی اعلام خواهد شد.

باتوجه به اینکه طبق دستور جلسه مجمع عمومی 25 مرداد ماه 1400 انتخاب اعضای هیات مدیره و بازرسان انجمن صنفی مدیران رسانه می باشد لذا از کاندیداهای واجد شرایط هیات مدیره و بازرسان تقاضا داریم تا یک هفته قبل از برگزاری مجمع عمومی ( دوشنبه 18 مرداد ماه 1400) تقاضای خود را به شماره تلگرام و یا واتس اپ جواد نبوتی 09121485615 ارسال یا به دفتر انجمن تقاضای کاندیداتوری خود را فکس کنند.

 

مجمع عمومی، حدود وظایف و اختیارات آن:

ماده 11- مجمع عمومی که عالی‌ترین رکن انجمن صنفی است، از اجتماع اعضای حقیقی و یا نمایندگان اعضای حقوقی، با هماهنگی و نظارت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دو صورت عادی و فوق‌العاده تشکیل می‌گردد.

تبصره 1- برای تشکیل مجامع عمومی عادی و فوق‌العاده، هیات مدیره موظف است نسبت به دعوت اعضا به وسیله درج در روزنامه تفاهم که در آن روز، ساعت، مکان تشکیل و دستور جلسه به طور روشن قید شده باشد، اقدام نماید. بدیهی است از تاریخ دعوت اعضا تا تشکیل مجمع عمومی و همچنین بین دو مرحله مجمع عمومی، باید حداقل 20 روز فاصله باشد و حداکثر این فاصله نباید از 45 روز تجاوز نماید.

تبصره 2- دعوت مجامع عمومی به تصویب هیات مدیره خواهد بود و در صورت استنکاف هیات مدیره، بازرس یا بازرسان می‌توانند راساً نسبت به دعوت مجمع عمومی اقدام نمایند. همچنین در صورت خودداری بازرس یا بازرسان، حداقل یک چهارم اعضای انجمن صنفی می‌توانند مجمع عمومی را دعوت نمایند.

تبصره 3- دعوت‌کنندگان مجامع عمومی عادی یا فوق العاده مکلفند موضوع و تاریخ تشکیل مجمع عمومی را حداقل 20 روز پیش از تشکیل بدون احتساب روزهای تعطیل، طی دعوتنامه کتبی به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام نمایند.

تبصره 4- اخذ رأی در جلسات مجامع عمومی علنی است مگر در مورد انتخاب هیات مدیره، هیات داوری و بازرسان و سایر مواردی که مجمع عمومی تصویب نماید، به طور کتبی و مخفی به عمل خواهد آمد.

تبصره 5- هر یک از اعضای حاضر در مجمع عمومی می‌تواند وکالت یکی دیگر از اعضای حقیقی را برعهده گیرد و اعضای حقوقی می‌توانند تنها مدیر عامل یا یکی از اعضای هیات مدیره یا مدیر مسئول را به مجمع عمومی معرفی نمایند و نمی توانند به سایر اعضای حاضر در مجمع عمومی وکالت دهند.

 

ماده 12- مجمع عمومی عادی هر سال یک بار با حضور دست کم نصف بعلاوه یک اعضا رسمیت می‌یابد. چنانچه بار اول به نصاب لازم نرسد، برای بار دوم به همان ترتیب دعوت و با حضور حداقل یک سوم اعضا رسمیت خواهد یافت.

تبصره 1- مجمع عمومی عادی در مواقع ضروری بنا به تشخیص و دعوت هیات مدیره یا بازرسان یا یک سوم اعضا به طور فوق‌العاده تشکیل می‌گردد. این مجمع نیز دارای همان وظایف و اختیارات مجمع عمومی عادی می‌باشد و ترتیب دعوت و تجدید دعوت و نصاب آن نیز همانند مجمع عمومی عادی خواهد بود.

تبصره 2- تصمیمات مجمع عمومی عادی در کلیه مراحل، با اکثریت نصف بعلاوه یک آراء حاضران معتبر است. مگر در مورد انتخاب هیات مدیره و بازرسان که با اکثریت نسبی آرای حاضران نافذ خواهد بود.

 

ماده 13- وظایف و اختیارات مجمع عمومی عادی عبارتست از:

1- استماع گزارش هیات مدیره و بازرس یا بازرسان در مورد کارهای انجام شده و رسیدگی و اتخاذ تصمیم در مورد تصویب آن و همچنین اتخاذ تصمیم نسبت به پیشنهادهای مربوط به برنامه‌های سال جاری و آتی انجمن صنفی.

2- استماع، رسیدگی و اتخاذ تصمیم در مورد تصویب یا عدم تصویب گزارش مالی خزانه‌دار درخصوص صورت‌های مالی سالانه و بودجه آتی انجمن صنفی.

3- انتخاب اعضای هیئت‌مدیره و بازرسان.

4- دادن رهنمود و تصویب سیاست‌های کلی و تعیین خط مشی و برنامه‌های آتی انجمن صنفی.

5- تعیین نحوه اطلاع‌رسانی به اعضا درخصوص دعوت به مجمع عمومی و سایر موارد.

6- بررسی و تصویب یا رد تقاضای متقاضیان عضویت در انجمن صنفی که صلاحیت آنان از سوی هیات مدیره تایید نشده باشد.

7- رسیدگی نهایی به اعتراض کسانی که طبق مقررات انضباطی ین اساسنامه، از عضویت انجمن صنفی معلق یا سلب عضویت شده‌اند. (موضوع ماده 6 اساسنامه).

8- تفویض اختیار به هیات مدیره در مورد انعقاد پیمان‌های دسته‌جمعی در جهت استیفای حقوق و خواست‌های قانونی اعضا.

9- اتخاذ تصمیم در مورد پیوستن به انجمن‌های صنفی همگن به منظور تشکیل یا عضویت در کانون انجمن‌های صنفی مربوط و یا خارج شدن از کانون‌های مذکور.

10- ایجاد کمیته‌ها و همکاری در جهت تاسیس و تقویت شرکت‌های تعاونی و سایر مراکز مرتبط.

11- انتخاب و عزل انفرادی و دسته‌جمعی اعضای هیات مدیره و بازرسان انجمن صنفی.

12- تغییر میزان ورودیه و حق عضویت اعضا یا تفویض اختیار به هیات مدیره در این زمینه.

 

ب- هیأت مدیره و وظایف و اختیارات آن

ماده 18- هیأت مدیره دارای 9 نفر عضو اصلی و 2 نفر عضو علی‌البدل بوده که از بین کاندیداهای واجد شرایط، با رأی کتبی و مخفی اعضای حاضر در جلسه مجمع عمومی عادی، برای مدت 3 سال انتخاب می‌گردند و تجدید انتخاب آنان برای دوره‌های بعدی در صورت حفظ شرایط لازم، بلامانع است.

*تبصره 1- داوطلبان عضویت در هیأت مدیره و یا بازرسان بایستی حداقل یک هفته قبل از برگزاری مجمع عمومی تقاضای کتبی خود را جهت احراز شرایط قانونی مطابق مفاد اساسنامه به هیأت مدیره ارائه نمایند.

ماده 19- هیأت مدیره مکلف است، پس از قطعیت انتخابات، ظرف یک هفته اولین جلسه خود را تشکیل داده و از بین خود، یک رئیس، یک نایب رئیس، یک خزانه‌دار و از بین اعضای اصلی هیأت مدیره یک دبیر انتخاب و صاحبان امضای مجاز اسناد و مدارک مالی و اوراق تعهدآور را طی صورتجلسه‌ای به اطلاع اعضا برساند و نسخه‌ای از صورتجلسه مذکور را به همراه مدارک مورد نیاز به منظور انجام تشریفات ثبت، به وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تسلیم نماید.

*تبصره 1- هر یک از اعضای حاضر در مجمع عمومی بایستی به تعداد اعضای اصلی هیأت مدیره و بازرسان آرای خود را در برگ رأی نوشته و در صندوق بیاندازند.

 

ج- بازرس یا بازرسان، حدود وظایف و اختیارات آنان

ماده 30- بازرسان انجمن صنفی متشکل از دو نفر بازرس اصلی و یک نفر بازرس علی‌البدل که با رأی مستقیم و مخفی اعضاء از بین کاندیداهای واجد شرایط برای مدت یک سال انتخاب می‌شوند و تجدید انتخاب آن‌ها برای دوره‌های بعدی مشروط به حفظ شرایط لازم بلامانع است.

*تبصره – درصورت استعفا، فوت، از دست دادن شرایط انتخاب یا سلب عضویت آن‌ها، یا بازرسان علی‌البدل برای بقیه دوره جانشین و عهده‌دار وظایف آنان خواهند بود.

 

سایر مقررات

ماده 32- کاندیداهای عضویت در هیأت مدیره، هیأت داوری و بازرسان باید دارای شرایط زیر باشند:

1- تابعیت جمهوری اسلامی ایران.

2- التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.

3- عدم وابستگی به احزاب و گروه‌های سیاسی غیر قانونی.

4- نداشتن هر گونه سوء پیشینه کیفری.

5- داشتن حسن شهرت.

6- عدم اعتیاد به مواد مخدر.

7- داشتن حداقل دو سال سابقه عضویت در انجمن برای کاندیداهای هیأت مدیره.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *